Praca Specjalista Helpdesk - Warszawa
- Specjalista Helpdesk Łódź
- Specjalista Helpdesk Kielce
- Specjalista Helpdesk Lublin
- Specjalista Helpdesk Konin
- Specjalista Helpdesk Dąbrowa Górnicza
- Specjalista Helpdesk Kraków
- Specjalista Helpdesk Katowice
- Specjalista Helpdesk Gliwice
- Specjalista Helpdesk Opole
- Specjalista Helpdesk Poznań
- Specjalista Helpdesk - wszystkie oferty
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT (Helpdesk)
nowa ofertaWymagane, Windows Server, Active Directory, Microsoft Azure, Microsoft 365, Microsoft Office, Windows, Backup, RDP, VPNMile widziane, System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.), Azure AD, MikrotikSystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, Udzielanie wsparcia technicznego naszym klientom, ...
Informatyk - Specjalista HelpDesk
nowa ofertaWymagane, Microsoft 365, Android, MacOSSystem operacyjny, Windows, macOSTwój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników, Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego, Rozwiązywanie problemów ...
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
nowa ofertaWymagane, Android, iOS, M365System operacyjny, Windows, macOSO projekcie, Jako Specjalista / Specjalistka HelpDesk będziesz odpowiedzialny/a za wspieranie użytkowników w codziennych zadaniach związanych z użytkowaniem sprzętu i aplikacji, z których korzysta kancelaria.Twój zakres obowiązków, Przygot...
Specjalista ds. IT i Helpdesku
nowa ofertaWymagane, Windows Server, Active Directory, UbuntuSystem operacyjny, Windows, LinuxO projekcie, Szukamy doświadczonego i zaangażowanego specjalisty IT, który dołączy do naszego Domu Maklerskiego w roli Technika ds. Infrastruktury, Systemów IT i Helpdesku. Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz do...
Specjalista ds. IT
Specjalista ds. IT Obowiązki Administrowanie urządzeniami sieciowymi (przełączniki sieciowe, punkty dostępowe, routery UTM) i diagnozowanie problemów sieciowych. Konfigurowanie i administrowanie systemami Windows, Windows Server, Linux. Administrowanie systemami klasy ERP, DLP, PAM, IT Manager, EDR,...
Administrator IT
Wymagane, SQL, Windows Server, Microsoft Azure, VMware, Veeam, ADDS, HyperV, Microsoft IISMile widziane, Active Directory, Cisco, Exchange Online, Microsoft Office, PowerShellSystem operacyjny, WindowsO projekcie, Dla naszych klientów – spółek z różnych branż gospodarki – w stałej gotowości realizuj...
IT Support/Helpdesk - I linia wsparcia
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy chętnej osoby na stanowisko: Specjalista ds. IT - Helpdesk - I linia wsparcia Lokalizacja: Warszawa Do Twoich obowiązków będzie należało: przyjmowanie, obsługa oraz realizacja zgłoszeń dotyczących sprzętów informatycznych i oprogramowania, organizac...
IT Specjalista HelpDesk
IT Specjalista HelpDesk 17314 Obowiązki wsparcie użytkowników w obszarze Office 365, wsparcie użytkowników w obszarze hardware: stacje robocze, laptopy, drukarki, usuwanie problemów związanych z zagadnieniami sieciowymi, nadzór nad kontami użytkowników systemów informatycznych, zarządzanie uprawnien...
Specjalista ds. IT z j. włoskim/hiszpańskim/francuskim i angielskim
System operacyjny, WindowsO projekcie, Marzysz o pracy, która pozwoli Ci rozwiązywać problemy, kreatywnie myśleć i nieustannie się rozwijać?, Poszukujemy entuzjastów obszaru IT i nowych technologii z pasją do obsługi klienta oraz umiejętnością komunikacji w języku włoskim, hiszpańskim lub francuskim...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami, Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związany...
Specjalista / Specjalistka ds. serwisowych (helpdesk) w dziale wdrożeń
Specjalista / Specjalistka ds. serwisowych (helpdesk) w dziale wdrożeń Twój zakres obowiązków Świadczenie usług aktualizacji i instalacji programów Raks, w różnych konfiguracjach sieciowych u Klientów Rozwiązywanie bieżących problemów klientów na podłożu technicznym, łącznie z naprawami baz danych I...
Specjalista ds. IT - Helpdesk
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, Instalacja i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek, urządzeń peryferyjnych wg ustalonych zasad i procedur, Instalacja i konfiguracja sieci teletechnicznej oraz sprzętu sieciowego, Diagnozowanie i zarządzanie usterkami sprzętu, Serwisowanie syst...
Informatyk - Specjalista Wsparcia IT
Wymagane, Microsoft 365, Microsoft Office, Windows, LAN, WLAN, Active Directory, Backup, RDP, Windows Server, VPNMile widziane, System ERP (Comarch, Insert, Sage itp.), POS, Mikrotik, Ubiquiti, MacOS, Exchange, SharePoint, Azure ADSystem operacyjny, Windows, macOSO projekcie, Osoba zatrudniona na of...
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia techniczno-informatycznego z j. hiszpańskim
Rekrutujemy dla, Marzysz o pracy, która pozwoli Ci rozwiązywać problemy, kreatywnie myśleć i nieustannie się rozwijać?, Poszukujemy entuzjastów obszaru IT i nowych technologii, z pasją do obsługi klienta oraz umiejętnością komunikacji w języku hiszpańskim i angielskim, Dołącz do dynamicznego zespołu...
Młodszy Specjalista ds. Helpdesk w Wypożyczalni Samochodów Panek S.A.
Zakres kluczowych zadań: Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników (hardware/software); Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i aplikacji; Tworzenie procedur/dokumentacji i ich aktualizowanie; Prowadzenie rejestru sprzętu komputerowego znajduj...